fbpx

enova365 sprzedaż i CRM

Zwiększ sprzedaż w swojej firmie!

Mobilność

Dostęp do zamówień
z dowolnego miejsca.

Kalendarz

Możliwość łączenia zadań
z kalendarzami Google.

Elastyczność

Możliwość dopasowywania się do specyfiki firmy.

Możliwości enova365 sprzedaż i CRM

System enova365 sprzedaż i CRM to wielobranżowe, elastyczne, mobilne i strategiczne rozwiązanie, które wpasuje się w potrzeby każdego działu sprzedaży. To doskonała propozycja również dla handlowców, którzy spotykają się z klientami i jeżdżą po całym kraju lub jedynie jego rejonach. enova sprzedaż i CRM nie tylko ułatwia codzienną pracę handlowców, ale także upraszcza organizację pracy w firmie, ponieważ z danych można korzystać także z poziomu urządzeń mobilnych.

Moduł sprzedażowy ułatwia generowanie raportów z historii kontaktu z danym kontrahentem. Zgromadzone w nim gotowe wzorce można modyfikować, by dopasować je do własnych potrzeb. Ponadto moduł sprzedaż to także pulpit dla kontrahenta, gdzie może on pobierać faktury, składać zamówienia oraz sprawdzać historię transakcji. Sprzedaż i CRM w systemie enova365 analizuje lejek sprzedażowy, dzięki czemu pozwala odpowiednio dostosować komunikat do danej grupy klientów oraz podejmować decyzje. W efekcie pozwala zyskać więcej klientów oraz zwiększać zyski.

Funkcje modułu

Dzięki systemowi enova365 biznes może lepiej się rozwijać. Zobacz w jaki sposób możesz usprawnić swoją działalność!

Wypożyczalnia

Aplikacja enova365 sprzedaż i CRM może służyć do wypożyczania urządzeń. Dla każdego z nich można określić jego aktualny stan. Można także sprawdzić całą historię jego wypożyczeń. Segment wypożyczeń można połączyć z serwisem, dzięki czemu wypożyczane urządzenie będzie podlegało przeglądom lub naprawom. 

Serwis

Obsługa serwisowa w obrębie enova pozwala na rejestrowanie przyjmowanych urządzeń, dla których w przyszłości można planować przeglądy. Po przyjęciu danego urządzenia do naprawy tworzy się zlecenie serwisowe, które trafia później na listę zadań serwisanta. Dodatkowo operator ma wgląd w historię wszystkich napraw. 

Projekty i kampanie

Każde zadanie i zdarzenie przyporządkowane w obrębie działań dla danego klienta, jeśli ma określony ten sam cel, można połączyć w jeden projekt. Natomiast działania dla wielu klientów, które mają ten sam cel łączą się w kampanie. 

Korespondencja seryjna

enova365 sprzedaż i CRM daje możliwość zarządzania kontaktami z kontrahentami. Funkcjonalność seryjnej korespondencji polega na przygotowaniu szablonu listu, który później należy wydrukować dla wskazanych kontrahentów. Taka operacja zostaje zapamiętana jako zdarzenie dla danych kontrahentów. Poza tym enova365 umożliwia wysyłkę i odbieranie poczty z wielu skrzynek pocztowych. 

Zadania

enova365 CRM służy do rejestracji i kontroli realizacji zadań. Zadania dotyczą takich spraw jak: spotkania z klientami, wysyłanie materiałów marketingowych. Oprogramowanie ERP umożliwia dostęp do informacji o statusie każdego z zadań. Karta kontrahenta wyświetla listy wszystkich aktywności odnoszących się do danego kontrahenta. Natomiast sekcja “Moje zadania” informuje konkretnych pracowników, jakie są ich obowiązki.