
enova365 handel i magazyn
Zyskaj kompleksową obsługę zamówień, dokumentów i stanów magazynowych!

Zyskaj kompleksową obsługę zamówień, dokumentów i stanów magazynowych!
Łatwe planowanie produkcji i zamówień.
Możliwość wymiany WMS, systemu produkcyjnego.
Możliwość monitorowania postępów i śledzenia statusu zamówienia.
Program magazynowo sprzedażowy wspiera działania firmy w tych obszarach. Pomoże handlowcom i pracownikom magazynu skuteczniej kompletować zamówienia i przygotowywać wydania magazynowe.
enova365 handel i magazyn zawiera Kartę kontrahenta, dzięki której możesz zarządzać formami i terminami płatności, rabatami oraz limitami kredytowymi. Jako użytkownik masz stały dostęp do pełnej listy dokumentów związanych z kontrahentami, ewidencją rozliczeń i cennikami.
Dokumenty kaucji najczęściej są stosowane do ewidencji obrotu opakowaniami zwrotnymi. Do każdego towaru przypisany zostaje schemat wyliczenia liczby opakowań w zależnej od ilości towaru. Podczas zawierania transakcji zakupu sprzedaży, automatycznie zostaje wystawiany dokument kaucji.
Dokumenty mogą być wystawiane w różnych walutach, ponieważ enova365 pobiera aktualne tabele kursów średnich NBP. Dokumenty można podzielić na formy i terminy płatności, a także płatników. Sposób numeracji definiuje sam użytkownik. Dodatkowo system zapewnia sprawną kontrolę limitu kredytowego kontrahenta i umożliwia blokowanie sprzedaży.
enova magazyn umożliwia monitorowanie przejęć i wydań towarów oraz migracje międzymagazynowe. Ręcznie możesz wprowadzać dokumenty, które zostaną przekształcone w faktury i dokumenty handlowe. System enova365 prowadzi ewidencję ilościowo-wartościową magazynu i może obsługiwać wiele magazynów.
enova365 handel daje możliwość wystawiania zamówień i ofert, co wiąże się z pełną obsługą transakcji zakupu sprzedaży. Kontrahenci mogą rezerwować towar w magazynie. System pozwala na wystawianie faktur, zamówień i ofert. Ponadto daje ona możliwość wystawiania faktur wewnętrznych naliczające VAT należny.