SaldeoSMART
Popraw jakość pracy swojego biura rachunkowego i nadaj właściwy kierunek dokumentom Twojej firmy!
Popraw jakość pracy swojego biura rachunkowego i nadaj właściwy kierunek dokumentom Twojej firmy!
Kilkanaście lat temu powstała spółka BrainSHARE, która obecnie specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań dla księgowości. Program SaldeoSMART to intuicyjne narzędzie dla biur rachunkowych oraz działów księgowych w Twojej firmie. Służy do odczytywania i archiwizowania dokumentów handlowych. Analizuje skanowane dokumenty firmy (faktury sprzedażowe i kosztowe) oraz pobiera z nich potrzebne do księgowania informacje (daty, kwoty netto i VAT według stawek, dane kontrahenta, numer konta bankowego a także opcjonalnie pozycje towarowe z faktury). Dzięki temu, odczytane faktury można zaimportować bezpośrednio do programu księgowego w tym również do systemu enova365, bez konieczności ich ręcznego przepisywania.
Platforma umożliwia odczytywanie danych z dokumentów oraz ich obieg. Wszystkie dokumenty są dostępne w formie elektronicznej o każdej porze dnia i z każdego miejsca. Ma to pozytywny wpływ na komunikację pomiędzy przedsiębiorstwami a księgowością. Pozwoli Ci także mieć kontrolę nad finansami i rozliczeniami.
System do odczytywania danych i obiegu dokumentów automatycznie wprowadza je do programu księgowego, systemu ERP lub eksportuje do pliku JPK. Dzięki dostępności raportów analitycznych Twoja firma zacznie się lepiej rozwijać. Zaoszczędzisz czas na powtarzalnych czynnościach, a wszystkie najważniejsze informacje będziesz mieć w zasięgu ręki.
Dokumenty możesz załączać bezpośrednio ze skanera za pomocą aplikacji SaldeoPULPIT. Odczytywanie Dokumentów SaldeoSMART automatycznie odczyta dane z dokumentów księgowych, a po zakończeniu odczytywania poinformuje Cię o tym poprzez wiadomość email.
W programie SaldeoSMART możesz dokonać wstępnej dekretacji, poprzez nadanie dokumentom kategorii, opisów zdarzeń lub przydzielenie ich do odpowiedniego rejestru.
Dokumenty możesz wyeksportować do programu księgowego zgodnie ze standardowymi mechanizmami programu i specyfikacją producenta programu.
Dokumenty przechowywane są w postaci plików elektronicznych, z których można generować dokumenty pdf z każdego miejsca i w każdym czasie.
Masz jakieś pytania? Chcesz zamówić darmową prezentację?
Prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Coderia to wrocławska firma informatyczna, specjalizująca się we wdrażaniu i serwisowaniu systemów ERP. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania dla średnich i dużych przedsiębiorstw, biur rachunkowych oraz agencji pracy
ul. Stanisławowska 55, 54-611 Wrocław
NIP: 8943047999
REGON: 022217627
Godziny pracy: poniedziałek-piątek; 8:00-16:00