fbpx

Serwis

Oferujemy opiekę powdrożeniową w trybie stacjonarnym i zdalnym. 

Usługa serwisowa

Zależy nam na tym, aby każdy system, który wdrażamy u klienta, działał niezawodnie i spełniał w pełni swoje funkcje. Nasz sukces mierzymy sukcesami naszych klientów. Dlatego jesteśmy do ich dyspozycji w razie jakichkolwiek błędów i problemów. Fachowy serwis to przede wszystkim dobrze zorganizowany zespół IT, który swoją wiedzą i doświadczeniem będzie w stanie zniwelować nawet największy kłopot z oprogramowaniem. Opieka serwisowa, którą oferujemy, obejmuje zarówno bieżącą pomoc z pojedynczym problemem, a także interwencje przy większych awariach. Jesteśmy także gotowi wesprzeć naszych klientów przy wprowadzaniu wszelkiego rodzaju usprawnień i aktualizacji. 

 

Opieka powdrożeniowa

Wdrożenie systemu ERP nie jest procesem zamkniętym, a wręcz nie powinien być. Po zaimplementowaniu oprogramowania w szeregach firmy następuje etap utrzymania i rozwoju systemu. Dobry system ERP powinien służyć przez lata, jednak trzeba mieć na uwadze wszelkie aktualizacje technologiczne i zmiany prawne. 

Zakres opieki powdrożeniowej zależy od tego, jaki wybierzesz pakiet serwisowy. W przypadku firm o niskiej dynamice i standardowych procesach wystarczy jedynie utrzymanie systemu. Do tego procesu zaliczają się takie działania jak: zapewnienie stabilnej pracy systemu, dbanie o poprawne funkcjonowanie środowiska informatycznego, aktualizowanie oprogramowania w ramach zmieniających się przepisów zarządzanie użytkownikami.

Zakres opieki serwisowej

Sposób rozliczenia

W naszej ofercie mamy także zdalną pomoc dla firm. Łączymy się z komputerem klienta poprzez specjalny program  TeamViewer lub AnyDesk. Dzięki niemu problem zostaje rozwiązany na bieżąco. Stawkę ustalamy z klientem indywidualnie w momencie zawierania umowy ryczałtowej. Stawka za serwis naliczana jest od 15 minut.

Połącz się z nami!

Łatwe i bezpieczne zdalne wsparcie techniczne zawsze wtedy, kiedy potrzebujesz. Pobierz bezpłatnie program i połącz się z nami!